Jumat, 26 Februari 2016

ASSALAMU'ALAIKUM wr.wb Maafkan Aku Yang Mencintaimu Dalam Diam, Tapi Percayalah Disini Aku Senantiasa menunggumu Hingga Menjadi kekasih Halalku.. mfknlh aku ya akhy aku telah mencintaimu dalam diamq,engkau tdk tau apa yang aku rasakan hanya dengan diamqlah aku mencintaimu wahai akhy yangq sayang Cukup cintai dalam diam bukan kerana membenci hadirmu tetapi menjaga kesucianmu bukan kerana menghindari dunia tetapi meraih syurga-NYA bukan kerana lemah untuk menghadapinya tetapi menguatkan jiwa dari godaan syaitan yang begitu halus & menyelusup Cukup cintai dari kejauhan kerana hadirmu tiada kan mampu menjauhkan dari ujian kerana hadirmu hanya akan menggoyahkan iman dan ketenangan kerana mungkin membawa kelalaian hati-hati yang terjaga Cukup cintai dengan kesederhanaan Memupuknya hanya akan menambah penderitaan menumbuhkan harapan hanya akan membumbui kebahagiaan para syaitan aku begitu merindukanmu wahai akhy apakah engkau merindukanq sudah lama persaan ini yang ku pendamkan sejak pertama aku mengenalmu dari aku ddk dibangku SMA smpi akupun ddk dibangku kuliah.... salam rinduku wahai akhy.... R DAN R Wassalam'alaikum wr.wb

Tidak ada komentar:

Posting Komentar